V-Ray 3.5 pro 3ds Max až 7x rychlejší!

Chaos Group uvedli aktualizaci 3.5 pro 3ds Max verzi špičkového CPU/GPU rendereru V-Ray. Bezplatný update obsahuje devět nových významných funkcí a optimalizace, které z plug-inu V-Ray 3.5 činí nejrychlejší verzi v historii programu! Zcela nový algoritmus adaptivních světel řeší problémy s renderingem scén, které obsahují velké množství světelných zdrojů. Testy výpočtů náročných architektonických interiérových scén i velkých exteriérů – se stovkami až tisícovkami světel – ukazují až sedminásobné zrychlení díky implementaci algoritmu Adaptive Lights. Uživatelé tak mohou renderovat extrémně náročné scény, které byly dříve prakticky nerealizovatelné.

 

Další nové funkce:

  • Plně interaktivní rendering v produkční kvalitě s okamžitou odezvou
  • Nový, realističtější model reflexních povrchů Glossy Fresnel
  • Možnost kdykoliv přerušit a pokračovat v renderingu. Podporuje progresivní i bucket rendering.
  • Live VR rendering pro přímý rendering na zařízení Oculus Rift nebo HTC Vive s plnou GPU akcelerací
  • Nový formát V-Ray Scene pro import a rendering scén vytvořených v libovolné aplikaci s plug-inem V-Ray. Obsahuje veškerou geometrii, světla, materiály i textury.
  • Interaktivní čočkové efekty s GPU akcelerací a podporou modulu V-Ray Denoiser
  • Nový materiál alSurface pro rendering kůže s integrovaným SSS nastavením
  • Podpora univerzálních materiálů MDL společnosti NVIDIA


V-Ray 3.5 pro 3ds Max je nabízen zdarma všem majitelům licence V-Ray 3.x. Přihlaste se na svůj účet na stránkách chaosgroup.com. Nově je k dispozici také on-line licence namísto klasického donglu. Ke stažení je rovněž 30denní zkušební verze.

V-Ray 3ds Max 3.5

Datum: 14. 02. 2017, Kategorie: Novinky