Řada snímků soutěžících v Cannes byla natočena pomocí objektivů Angénieux

Množství snímků soutěžících na 70. ročníku filmového festivalu v Cannes využívalo objektivy legendární značky Angénieux:

COMPETITION

  • Les fantômes d'Ismaël (režie Arnaud Desplechin, kamera Irina Lubtchansky)
  • 120 battements par minute (režie Romain Campillo, kamera Jeanne Lapoirie, AFC)
  • The Beguiled (režie Sofia Coppola, kamera Philippe Le Sourd, AFC)
  • Rodin (režie Jacques Doillon, kamera Christophe Beaucarne, AFC)
  • Happy End (režie Michael Haneke, kamera Christian Berger)
  • Wonderstruck (reřie Todd Haynes, kamera Edward Lachman, ASC)
  • Le Redoutable (režie Michel Hazanavicius, kamera Guillaume Schiffman, AFC)
  • L’amant Double (režie François Ozon, kamera Manu Dacosse, SBC)

 

UN CERTAIN REGARD

  • Lerd (režie Mohammad Rasoulof, kamera Askan Ashkani)
  • L’Atelier (režie Laurent Gantet, kamera Pierre Milon, AFC)

 

SEANCES SPECIALES

  • Promised Land (režie Eugene Jarecki, kamera Tom Bergman a Etienne Sauret)
  • Nos Années Folles (režie André Téchiné, kamera Julien Hirsch)

 

SEMAINE DE LA CRITIQUE

  • Une Vie Violente (režie Thierry de Peretti, kamera Claire Mathon)


Angenieux Lenses


(Seznam není úplný).