Produkty Blackmagic Design stály u zrodu nové reklamy na Mitsubishi Outlander PHEV – tisková zpráva

TISKOVÁ ZPRÁVA

15. října 2014

Společnost Blackmagic Design, na českém a slovenském trhu zastoupená firmou Syntex, oznámila, že televizní reklama propagující nový model hybridu Mitsubishi Outlander PHEV, byla barevně upravena pomocí aplikace
DaVinci Resolve. Barevných korekcí se ujalo tokijské studio Helmet Inc. Studio použilo také další produkty značky Blackmagic Design: monitor SmartScope Duo či nabírací a přehrávací řešení UltraStudio 4K.

Outlander PHEV je nejnovějším SUV vozem automobilky Mitsubishi a je také prvním 4WD plugin hybridem ve své třídě. Produkční společnost Helmet, specializující se na tvorbu televizních reklam a hudebních videoklipů, představila v novém spotu výkon a eleganci vozu PHEV na pozadí nádherné novozélandské krajiny.

Cílem reklamy bylo demonstrovat výkon a krásu nového vozu. Lidé mají dojem, že hybrid musí nutně být rodinným nebo městským autem. Chtěli jsme zvýraznit, že hybridní automobil se hodí i do terénu drsných horských cest. Natáčení na území Nového Zélandu zabralo tři týdny. Materiál byl natáčen do 4K nebo 5K pro snazší postprodukci,“ uvedl kameraman a kolorista studia Helmet, Takaši Čiba.

Dal jsem si záležet, aby vůz působil maximálně poutavě,“ dodal Čiba. Mnoho automobilových spotů propagujících rodinné nebo městské automobily mívá měkký, málo kontrastní vzhled, studio Helmet se v tomto případě snažilo o opak. „Cílem bylo vytvořit ostřejší obraz, s kontrastnější paletou, která by více vystihovala výkon a styl vozu.

Na konci každého natáčecího dne jsme v hotelu vybrali nejlepší záběry. Poté jsme aplikovali gama korekce v závislosti na použitých kamerách a vyexportovali data do formátu ProRes 422 LT pro offline střih. Sestřih byl realizován v Japonsku a pomocí XML soupisek následně importován do aplikace Resolve.

Během práce v DaVinci Resolve bylo nutné korektně reprodukovat barvu karosérie a zvýraznit přirozenou barevnost krajiny. „
Použil jsem nástroje Power Window pro tvorbu masek a zvýšení kontrastu bledých odstínu karosérie. Použil jsem také funkci pro doostření obrazu, abych zvýraznil kontury vozu. A vzhledem k tomu, že některé natáčecí dny nebyly slunné, musel jsem použít křivky pro zvýraznění částečně potlačených zelených tónů.

Takaši Čiba používal také produkt UltraStudio 4K pro monitorování výstupu kolorovacího pracoviště a monitor SmartScope Duo pro náhled vlnového průběhu signálu. Studio používá řadu dalších produktů značky Blackmagic Design, mimo jiné i
Audio Monitor, Teranex 2D Processor a převodníky řady Mini Converter.

Hardwarové produkty řady Blackmagic Design používáme často i na cestách, v přenosném racku. Naše vybavení si nepronajímáme, jsme jeho vlastníky, což nám propůjčuje flexibilitu v celém tvůrčím procesu, od plánování, režie, filmování až po střih a postprodukci. Resolve je velice výkonný nástroj, v budoucnu jej hodláme i nadále používat pro realizaci barevných korekcí přímo na natáčecích lokacích,“ doplnil Čiba.

DaVinci Resolve Mitsubishi Outlander PHEV

Fotografie pro tisk
Fotografie všech produktů společnosti Blackmagic Design naleznete na adrese
www.blackmagicdesign.com/press/images.

O společnosti Blackmagic Design
Produkty společnosti Blackmagic Design jsou špičkou v oblasti editace videa, digitálních filmových kamer, barevných korektorů, monitoringu videa, signálových přepínačů, diskových rekordérů, monitorů vlnových průběhů a software pro restaurování filmového materiálu, ve filmové, postprodukční i televizní branži. Karty pro nahrávání videa řady Blackmagic Design DeckLink odstartovaly revoluci v kvalitě a dostupnosti. Produkty řady DaVinci pro barevné úpravy videa dominují filmovému a televiznímu trhu již od roku 1984 a byly oceněny Emmy™, televizní obdobou filmových Oscarů. Blackmagic Design pokračují v tvorbě inovativních produktů na poli stereoskopické produkce a zpracování 4K videa. Společnost Blackmagic Design byla založena specialisty v oboru postprodukce a střihu videa a má pobočky v U.S.A., Spojeném království, Japonsku, Singapuru a Austrálii. Více informací získáte na webu www.blackmagicdesign.com.

O společnosti Syntex
Pražská společnost Syntex byla založena roku 1994 s cílem distribuovat produkty a řešení pro přepis animací z počítače na video, počítačovou grafiku, profesionální střih a zpracování videa. V Čechách patří k průkopníkům a etablovala se jako spolehlivý a silný partner v oboru digitálního zpracování obrazu i zvuku. Syntex se věnuje distribuci produktů, technické podpoře i poradenství v mnoha odvětvích obrazové i zvukové produkce a postprodukce. Od roku 1999 je zákazníkům na Slovensku k dispozici dceřinná společnost, se sídlem v Bratislavě. Společnost Syntex je distributorem produktů Blackmagic Design pro český a slovenský trh. Více viz www.syntex.cz.