Technická podpora

Pokud jste od nás zakoupili nějaký produkt nebo službu a máte problém s jeho užíváním nebo si myslíte, že nepracuje tak jak by měl, kontaktujte nás prosím a rádi vám váš případný problém pomůžeme vyřešit. Technickou podporu poskytujeme jen na produkty a služby, které jsou zakoupené u nás a na které máte potvzení o nákupu (fakturu, příjmový doklad nebo jiný doklad potvrzujíci nákup)!

Před kontaktováním technické podpory si prosím připravte vaše zákaznícke číslo (t.j. číslo faktury, která potvrzuje nákup produktu nebo služby) a pro rychlejší odstranění chyby nebo vyřešení vašeho problému si prosím zjistětě tyto informace:

  • kontrolu resp. ověření  chyby podle manuálu, našich stránek nebo podle dostupných zdrojů od výrobce
  • kompletnost instalace a aktuální verze nainstalovaných ovládačů
  • verzi a typ operačního systému a jeho aktualizace
  • typ, výrobce a verzi ovládačů grafické karty a ostatních komponentů počítačové sestavy, na které produkty používáte
  • nastavení a změny před vyskytnutím chyby, stejně jako i četnost výskytu chyby

 

Při komplexnějších produktech nebo řešeních může být zjišťování chyby nebo problému zdlouhavější a proto vás prosíme o rychlé odpovědi na jednotlivé kontrolní otázky, což zkrátí čas potřebný na odhalení chyby a vyřešení problému.

Pro další zdroje a doplňkové informace k produktům můžete navštívit i internetové stránky technické podpory výrobce, FAQ (často kladené otázky) nebo diskuzní fóra na konkrétních internetových stránkách výrobce. Jednotlivé adresy podpory výrobce najdete v manuálu k produktu.

Pokud budete mít technické problémy, otázky k funkčnosti produktu nebo si nebudete něčím jistí, kontaktujte nás předtím než produkt začnete využívat. Technická podpora z naší strany může být v některých případech placená dle našeho ceníku služeb a proto se prosím informujte dopředu.

Pokud jste si u nás zakoupili produkt nebo službu a máte problém s jejich používáním nebo si myslíte, že nefungují tak, jak by měly, kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme váš problém vyřešit. Technickou podporu poskytujeme pouze k produktům a službám, které byly zakoupeny u nás a o jejichž nákupu máte doklad (fakturu, účtenku nebo jiný doklad o koupi)!

Než se obrátíte na technickou podporu společnosti Syntex, připravte si prosím své zákaznické číslo (tj. číslo faktury, které potvrzuje nákup výrobku nebo služby, s nimiž máte problém nebo se chcete obrátit na technickou podporu) a pokud je to možné, zjistěte následující informace, které nám pomohou vyřešit chybu nebo rychleji vyřešit váš problém:

  • kontrola nebo ověření chyby podle příručky, našich webových stránek nebo dostupných zdrojů výrobce
  • úplnost instalace a aktuální verze nainstalovaných ovladačů zakoupeného produktu a souvisejících produktů
  • verzi a typ operačního systému a jeho aktualizace
  • typ, výrobce a verzi ovladačů grafické karty a dalších součástí počítačového systému, na kterém produkt používáte
  • nastavení a změny provedené před výskytem chyby a četnost výskytu chyby

Pokud nevíte, jak postupovat, kontaktujte nás předem e-mailem (support@syntex.sk), telefonicky (02/45525471) nebo můžete využít online chat. Pokud zrovna nejsme online, můžete vytvořit lístek zasláním zprávy a my se vám co nejdříve ozveme.

U složitějších produktů nebo řešení bude identifikace chyby nebo problému časově náročnější, proto vás žádáme o rychlejší zodpovězení jednotlivých kontrolních otázek, abyste zkrátili dobu potřebnou k identifikaci chyby a vyřešení problému.

Další zdroje a doplňující informace o výrobku naleznete také na webových stránkách technické podpory výrobce, v často kladených dotazech (FAQ) nebo v diskusních fórech na jednotlivých webových stránkách. Adresy podpory jednotlivých výrobců naleznete v příručce k výrobku.

Pokud máte technické problémy, dotazy ohledně funkčnosti produktu nebo si nejste něčím jisti, kontaktujte nás, než začnete produkt používat! Technická podpora z naší strany může být v některých případech zpoplatněna podle standardního ceníku služeb, proto se prosím informujte předem.